Service & Support

Här får ni hjälp med era vanligaste frågor som rör RAWBIKE. För allmänna frågor kring skötsel, underhåll och montering hänvisar vi till vår FAQ och vår Youtube-kanal där vi har en handfull videos som guidar dig gällande montering och de vanliga justeringar på din RAWBIKE. Om du vill boka service eller laga något som inte är länkat till garanti, använd länken nedan. Du kan även ladda ner samtliga manualer längst ned på sidan.

För garantiärenden behöver vi följande:

Först..

Alla garantiärenden och förfrågning måste gå via support@rawbike.se eller genom vårt formulär nere i högra hörnet. Om du kontaktar en verkstad direkt så kommer du att bli hänvisad till oss för att vi skall kunna bedöma ärendet. Har du trimmat din RAWBIKE eller gjort andra modifieringar så kan garantin upphöra på berörda delar.

Sedan..

Infon vi behöver för att kunna hantera ditt ärende oavsett om det gäller köp eller garanti så måste vi veta:

– Namn
– Ordernummer/bekräftelse
– Modell
– Utförlig felbeskrivning
– Bild eller video på felet och en utförlig beskrivning i text

Och till sist..

Kika även in på RAWBIKE Sverige på Facebook, ett forum för alla RAWBIKE-ägare. Där finner man hjälp och svar på det mesta som rör RAWBIKE.

Kontakta oss

Rawbike Showroom
Båtbyggargatan 25
12070 Stockholm


Telefon
08-22 12 24

Garanti- och supportärende:
Tryck på hjälpknappen i det nedre högra hörnet

Vanligaste frågorna är besvarade i vår FAQ

Till vår FAQ