Support

Här får ni hjälp med era vanligaste frågor som rör RAWBIKE. För allmänna frågor kring skötsel, underhåll och montering hänvisar vi till vår FAQ och vår Youtube-kanal där vi har en handfull videos som guidar dig gällande montering och de vanligaste justeringar på din RAWBIKE. Se beskrivning nedan gällande vad vi behöver från dig för att kunna hjälpa till.
Maila supporten
Steg 1.

Alla garantiärenden måste gå via RAWBIKE. Om du kontaktar en verkstad direkt så kommer inte RAWBIKE godkänna ärendet. Har du trimmat din RAWBIKE eller gjort andra modifieringar så gäller inte garantin.

Steg 2.

Fyll i  namn och telefonnummer Fyll i ramnummer och serienummer på batteri, display eller kontrollbox.

Steg 3.

Beskriv felet så noga du kan. Bifoga bilder och videos på skadan och serie eller ramnummer på den skadade delen.

Manualer

Här finner ni manualer till både RAWBIKE och U1.