Support

Här får ni hjälp med era vanligaste frågor som rör RAWBIKE. För allmänna frågor kring skötsel, underhåll och montering hänvisar vi till vår FAQ och vår Youtube-kanal där vi har en handfull videos som guidar dig gällande montering och de vanligaste justeringar på din RAWBIKE. Se beskrivning nedan gällande vad vi behöver från dig för att kunna hjälpa till. Längst ner på sidan hittar ni även våra manualer.
Till vår FAQ

För bästa service behöver vi följande från dig

Först..

Alla garantiärenden måste gå via support@rawbike.se. Om du kontaktar en verkstad direkt eller oss via telefon så kommer du bli hänvisad till oss för att vi skall kunna bedöma ärendet. Har du trimmat din RAWBIKE eller gjort andra modifieringar så kan garantin upphöra på berörda delar.

För det andra..

Tryck på hjälpknappen nere i högra hörnet. Ge oss namn, telefonnummer, ramnummer och serienummer på batteri, display eller kontrollbox.

Och till sist..

Beskriv felet så noga du kan. Bifoga bilder och videos på skadan och serie eller ramnummer på den skadade delen. Ge oss även inkösdatum på din RAWBIKE.

Manualer

Här finner ni manualer till både RAWBIKE och U1 samt vår färgdisplay och vagn.