November leverans

Information för dig som förhandsbokat Rawbike 3 eller U2 för leverans i November.

Vi kommer att ta emot leveransen Fredag under första veckan i November. Måndagen under andra veckan i November börjar alla ordrar att skeppas från vårt centrallager i Sverige.
Du kommer att ta emot din nya Rawbike mellan vecka 2 & 3 i November.
Har du valt monterat och klart hos någon av våra partners kommer dem kontakta er under vecka 2 & 3 i November när din Rawbike finns färdig att hämtas.

Support

Här får ni hjälp med era vanligaste frågor som rör RAWBIKE. För allmänna frågor kring skötsel, underhåll och montering hänvisar vi till vår FAQ och vår Youtube-kanal där vi har en handfull videos som guidar dig gällande montering och de vanliga justeringar på din RAWBIKE. Se beskrivning nedan gällande vad vi behöver från dig för att kunna hjälpa till om du stött på problem. Längst ner på sidan hittar ni även våra manualer.
Till vår FAQ

För bästa service behöver vi följande:

Först..

Alla garantiärenden och förfrågning måste gå via support@rawbike.se eller genom vårt formulär nere i högra hörnet. Om du kontaktar en verkstad direkt så kommer du att bli hänvisad till oss för att vi skall kunna bedöma ärendet. Har du trimmat din RAWBIKE eller gjort andra modifieringar så kan garantin upphöra på berörda delar.

Sedan..

Infon vi behöver för att kunna hantera ditt ärende oavsett om det gäller köp eller garanti så måste vi veta:

– Namn
– Ordernummer/bekräftelse
– Modell
– Utförlig felbeskrivning
– Bild eller video på felet och en utförlig beskrivning i text

Och till sist..

Kika även in på RAWBIKE Sverige på Facebook, ett forum för alla RAWBIKE-ägare. Där finner man hjälp och svar på det mesta som rör RAWBIKE.

Kontakta oss

Rawbike Showroom
Båtbyggargatan 25
12070 Stockholm


Telefon
08-22 12 24

Garanti- och supportärende:
Tryck på hjälpknappen i det nedre högra hörnet

Vanligaste frågorna är besvarade i vår FAQ

Till vår FAQ